Dato og tid er ons sep 08, 2010 6:28 am

Nye klubtrøje

Generelt om Bueskydning.
Åben for alle.

Nye klubtrøje

Indlægaf Russ » man apr 12, 2010 12:29 pm

Vi er i gang med at undersøge nye klubtrøje! Indtil videre findes vores topkandidat hos et firma i Canada der hedder Toxofil, som også leverer trøjer til flere bueskydning-landshold og til FITA.

ToxoFIT Polo.tiff
ToxoFIT Polo.tiff (249.46 KiB) Vist 158 gange

Det er en højkvalitets polo i svedetransporterende, antimikrobiel stof, og specielt designet til bueskydning med fx. raglanærmer (som vist er nemmere at bevæge sig i end almindelige ærmer).

Prisen skønnes til at være kr.250 pr. polo, med 2-farvet logo på både fronten og ryggen. Klubben overvejer at give et tilskud, således at prisen ikke overstiger de kr.250 når forsendelsen og moms er regnet ind.

Er der interesse for en klubtrøje i denne prisklasse? Jeg har kigget på flere billigere løsninger, men så kommer de til at ligne vores nuværende t-shirts; spørgsmålet i så fald ville være, om det overhovedet ville betale sig at bestille nogle nye.

Kom gerne med flere idéer - også hvis nogen af jer kender til andre leverandører!
Russ

Geografisk sted: København S

Re: Nye klubtrøje

Indlægaf TanjaSkudstrup » ons apr 14, 2010 8:23 pm

Angående ny KBL klubtrøje.. Jeg vil hellere end gerne betale kr. 250,- for en god og pæn kvalitetstrøje endda udviklet til formålet frem for vores nuværende pyjamas-look udgave.
Synes endda det lyder helt billigt :-) når man nu ved hvad sådan noget godt kan koste til f.eks en golf spillende teenagedatter eller ved at en spejderskjorte koster kr. 400,-. Så en lækker toxofil trøje er jeg helt med på!
Brugeravatar
TanjaSkudstrup

Geografisk sted: Kastrup

Re: Nye klubtrøje

Indlægaf JonJagd » tirs apr 27, 2010 9:10 am

Jeg kan kun tilslutte mig Tanjas positive tilbagemelding. Jeg vil meget gerne give 250 for en smart sports-agtig T-shirt. Vi skal vel bare have fundet nogen med lidt flair for det grafiske, som kan arbejde med et klub-logo til blusen. Er der nogen der kender nogen?

Jon
Brugeravatar
JonJagd

Geografisk sted: Lammestrup, Borup

Tilbage til Generelt